ProSport cenzura in toata regula

„We are unable to post your comment because you have been blocked by Prosport.ro.”

Pe scurt, am comentat la aritcolul unui Mihai Mironica (vezi aici aberatie de articol) in care el zicea ca ce am vazut si vedem noi acum la echipa nationala nu are legatura cu aceasta coruptie generalizata care ne mananca tara si ar avea ceva lagatura cu Dumnezeu sau Provienta, cu alinierea stelelor…

de la Mironica citire: „Mereu ne imaginăm că rezolvarea problemelor naţionalei se găseşte în abordarea unor teme clasice, creşterea juniorilor, corupţia. Am o veste proastă. Nu este aşa. Fotbalul nu are legătură cu principiile. Fotbalul e despre genialitate. Când nişte valori coincid temporal, atunci ai o echipă.”

Ei bine, baietii de la ProSport mi-au dat ban si mi-au sters toate comentariile din ultima luna!

Cam asa suna ce am scris:

„bati campii… e adevarat cu gratie, dar tot bati campii.
toate exemplele pe care le dai sunt fie interpretate gresit de tine fie exceptii (cum ar fi Croatia, care in samanta lor sunt luptatori, au avut fotbal mai tot timpul chiar daca nu tot timpul au avut genii). Olanda e si pentru ea o exceptie acum ca nu s-au calificat, fii sigur ca au academii foarte bune de fotbal si fii 100% sigur ca o sa-si revina imediat. Spania a investit imens in sport, imens, in tot sportul!
ai scris degeaba articolul asta si mai si spui prostii in el. noi nu am cerut sa rupa topul la Euro ci sa joace fotbal. atat. chiar si cu zero puncte daca aratau si jucau fotbal era foarte bine. si nu trebuie sa fii geniu ca sa joci fotbal. nu trebuie sa te nasti geniu in fotbla ca sa te darui pe teren, ca sa dai totul pe teren. nu mai zic, ca si fotbalul daca-l incepi de mic, inveti principiile lui de mic, abc-ul fotbalului, atunci nu le mai uiti niciodata, fac parte din tine. la jucatorii nostri se vede pe ei ca nu sunt scoliti la fotbal, le lipseste abc-ul fotbalului la multi din ei.
iar coruptia ucide tampitule, ucide tot, pana si fotbalul (vezi chiar Brazilia pe care o dai ca exemplu, cam cum arata de cativa ani incoace…)”

Da, asta i-am scris ca raspuns la cum scria el foarte senin ca nu are de-a face cu (,) coruptia si nici cu cresterea juniorilor. Imi mentin punctul de vedere. ProSport sa fiti voi sanatosi cu toate ban-urile voastre si cu cenzura voastra comunista.

Hai noroc!

EDIT: am contactat echipa ProSport si mi-au deblocat contul. Comentariile sterse s-au dus. Asta e. E bine si-asa. Incerc acum sa inteleg de ce o asa masura, sa invat si sa nu mai fac, vreau sa fiu cuminte pe viitor 😛
Nu prea am reusit sa inteleg cine mi-a dat ban, ori acest Mironica Mihai (vedeti ca i-am scris numele in stil comunist, sic!) ori chiar Stucan pentru ca si la el am replicat acid la articolul „Caruselul Lesinatilor” in care ii atrageam atentia ca problema adevarata nu e la fotbalisti ci mult mai adanc; si dupa aia la cateva ore a venit cu un alt articol „Ce s-a intamplat cu Romania la Euro 2016…” in care elaboreaza fix ce i-am scris eu in comentaiul acid…
Bai, orgoliosi mai sunteti! O sa va manance orgoliul asta incet incet pana nu o sa mai ramana nimic din voi!

Inchei acum cu exact ce i-am raspuns lui Stucan in primul lui articol in care a dat in jucatori:

„Caruselul lesinatilor”?
pe bune? chiar nu poti sa vezi dincolo de orgoliul tau prost?
bai daca te uiti cu ochi de profesionist la meci vezi ca ei au dat cam tot ce au putut.
vezi ca au incercat.
cand joci sah, piesele fac tot ce pot insa jocul nu-l castiga piesele ci maestrul din spatele pieselor.
nu mai dati in jucatori. sunt produsul cancerului care mananca sportul romanesc de 25 de ani: coruptia.
e adevarat ca si staff-ul nostru nu a alcatuit echipa cea mai buna. au vina lor.
dar ce ati vazut la euro 2016 e imaginea reala a ceea ce suntem noi acum: o echipa batuta de Albania. Batuta de Franta. o echipa care a scos cu MARE NOROC un egal cu Elvetia (o Elvetie intr-o zi foarte slaba!!!).
asta suntem noi.
nu dati cu pietre in jucatori.
nu ei sunt de vina.
nu va satisfaceti pofta de sange si razbunare pe jucatori.
uitati-va in jur.
deschideti ochii.
si o sa vedeti de ce am ajuns unde am ajuns. sper…

Lasă un răspuns

