Cancanizeta Sporturilor

Azi Cancanizeta Sporturilor (adica fosta GSP, Gazeta Sporturilor) a publicat vreo 2-3 articole in care spuneau ei foarte mandri cum ca meciul Romania vs Belgia (2-1) de acum pantru ani a fost falsificat, ca ei au gasit dovezi si ca ei au sesizat FIFA.

Asta pentru mine a pus capac la tot ce a fost vreodata GSP, actualmente cancanizeta sporturilor. De azi nu mai cumpar publicatia lor si nici nu mai accesez site-ul lor.
Cancanizeta sporturilor in loc doar sa publice informatia gasita (si-atat) au sesizat ei FIFA, ca sa se faca odata dreptate in Romania dom’le ce naiba! Au intrecut masura, acea masura de bun simt pe care o cer oricarui cetatean al comunitatii in care ma aflu. S-au intrecut pe ei insisi, pentru a nu stiu cata oara, in cancan, exces de zel, inconstienta si orgoliu bolnav.

Pe langa asta, daca deschizi publicatia lor (si aia online) te pierzi in abundenta titlurilor de cancan si continutului de cancan. Inclusiv Ioanitoaia si Tolontan care sunt mari sefi la cancanizeta scriu cu iz de cancan, asa ca ce sa mai ceri de la restul care ar trebui sa invete de la ei? Singurul care scrie curat din ce am putut eu sa vad este Andrei Craciun. In rest toti sunt o apa si-un pamant. Si pe e o sa-l citesc direct de pe blogul lui, sic!

Sa nu credeti ca cedez usor, nu. Le-am scris in multe randuri si lui Ioanitoaia si lui Tolo si i-am rugat macar sa explice cum si de ce lasa acele titluri si articole intregi cancaniste sa fie publicate. Credeti ca au raspuns ceva? Eu am intrebat eu am auzit.

Asa ca eu azi spun stop. Nu mai cumpar publicatia lor, nu o mai accesez online. Gata.

Lasă un răspuns

